fredag 6 mars 2015

Hej!

Jag heter Mikael Nastic och det är jag som vikarierar nu för Hanna Karlsson!
Jag kommer att vara med klass 5B och 5C fram till sommaren, vilket jag ser väldigt mycket fram emot. Vad gäller innehållet under lektionerna så har jag inledningsvis denna veckan tagit över där Hanna lämnade av. Dvs. att vi håller på och arbetar med berättande texter och Vasatiden i skolan, vilket är tänkt att vi kommer fortsätta med fram till åtminstone Påsk (ungefär v.15). Jag kommer lägga upp mer information här på bloggen när det är dags att påbörja nästa område!

I övrigt är tanken att jag kommer posta ett inlägg efter varje vecka där jag lite mer specifikt informerar om just vad inom ovanstående ämnesområden vi har arbetat med eller om det händer något särskilt under veckan som följer.

Om det är så att ni skulle vilja kontaka mig, så görs detta bäst på: lars.olle.mikael.nastic@varberg.se

Ha en trevlig helg alla!
/Mikael Nastic